»Vseprežemajoča moč sanjajočega otroka vodi v resničen boj šestih mladih po vseh celinah Zemlje.«
»Petki pripovedujejo upanja polno zgodbo o odločnosti, pogumu, življenjski radosti in vztrajnost vpričo smrtno nevarnih kriz.«
»Petki vizualizirajo sanje in vizije milijonov mladih, ki so se pridružili največjemu podnebnemu gibanju mladih vseh časov, Petki za prihodnost, da bi skupaj rešili svet.«
»Film omogoča izkustvo resničnih izzivov našega časa, ki postavljajo prihodnost teh otrok na razpotje.«
»Dokumentarni film ni zgolj zgodovinsko in hagiografsko posvetilo gibanju, temveč ideje izpred stoletja poveže s sodobnimi umetniškimi, arhitekturnimi in urbanističnimi smernicami.«
»Principi delovanja Kino-Pravde so imeli izjemen vpliv in daljnosežne posledice na razvoj dokumentarnega filma. Iz njih izvira fenomen filma resnice (cinéma vérité), tj. novega revolucionarnega dokumentarnega pristopa s konca 50. let preteklega stoletja. Prav tako pa je vplivalo na vizije neoavantgardnega radikalnega filmskega gibanja Skupine Dzige Vertova pod vodstvom Jean-Luca Godarda na vrhuncu revolucionarnih 60. let. Hkrati pa še danes predstavlja navdih sodobnim angažiranim filmskim praksam v obliki (proti)obzorniških gibanj tako v svetu kakor pri nas.«
»Sedem mladih, ki se jih težave našega časa še posebej dotikajo, nam daje vpogled v njihovo vsakdanje življenje v Evropi, Aziji, Oceaniji, Afriki, Severni in Južni Ameriki.«
»Banalnih in enostavnih besedil, se, potem ko sem že osvojil strokovno znanje, nikoli nisem rad loteval.«
»Vzporedno z insceniranimi pripovedmi pa so se z enako, če ne celo večjo intenzivnostjo odvijala polemična preučevanja socialistične realnosti z dokumentarnimi filmskimi sredstvi.«
»Bičku se je uspelo s filmskimi sredstvi približati intimi družinske skupnosti, njihovim medčloveškim odnosom na osupljivo resničen način in z ogromno mero umetniške in etične občutljivosti. Humanizem Bičkovega filma izziva bistvo gledalčeve lastne človeškosti, ko si upa brez lažnega moraliziranja in odvračanja pogleda od mučne problematike običajno nevidnih ljudi pokazati dostojanstvo filmskega subjekta.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju